logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۲
[ شناسه خبر : ۳۱۵۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان:

 درگیری دو برادر منجر به قتل دوستشان شد

 درگیری-دو-برادر-منجر-به-قتل-دوستشان-شد
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان در پی درگیری دو برادر در شهرستان خرمدره از مرگ دوست صمیمی قاتل که قصد میانجیگری داشت خبر داد.

به گزارش موج رسا; به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "آدینه لو" رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی انتقال یک جوان مجروح به بیمارستان خرمدره، واحد گشت خودرویی به محل اعزام و وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد را محرز و تایید کرد. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: در پی احراز قتل از سوی ماموران و اخذ دستور قضائی؛ شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلین در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان خرمدره قرار گرفت. 

آدینه‌لو تصریح کرد: در این رابطه یک نفر متهم شناسایی و به پلیس آگاهی منتقل که در بازجویی‌های اولیه به بزه انتسابی صراحتا اعتراف کرد. 

آدینه‌لو در ادامه با اشاره به اینکه قاتل و مقتول دوست صمیمی هم بودند و در لحظه وقوع قتل در کنار هم در حال پرسه زنی با دو نفر دیگر بودند؛ گفت: قاتل در این حین با برادرش در خیابان درگیر شده و با یک قبضه چاقو به سمت وی حمله ور می‌شود. 

این مقام انتظامی ادامه داد: حین درگیری قاتل با برادرش، مقتول به قصد میانجیگری و جدا کردن این دو به دنبال قاتل رفته و به دلایل نامعلومی مورد اصابت چاقوی قاتل قرار می‌گیرد که نهایتا به جهت شدت جراحات در بیمارستان فوت می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اعترافات قاتل بیان داشت: انگیزه قتل برابر اظهارات قاتل حالت غیرعادی به جهت مصرف مشروبات الکلی عنوان شده است.

بنابراین خبر،  آدینه لو در پایان ضمن اشاره به مولفه‌های تاب آوری و آستانه تحمل بالا در کنترل خشم و پرخاشگری توصیه کرد: والدین نسبت به کنترل رفتار جوانان و نوجوانان اقدام همیشگی داشته و نسبت به مراودات فرزندان خود با افراد ناباب حساس باشند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر